Ferit un bomber en l’incendi que ha cremat una hectàrea de rostoll devora el camp del Constància a Inca
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç

El principal acusat ha declarat que les relacions varen ser consentides
Aquest dilluns ha arrancat a Sevilla el judici contra Francisco Morillo, acusat de violar i assassinar una jove de 31 anys al febrer de 2016 al Parc de Maria Luisa.
La dona es trobava sota els efectes de barbitúrics perquè intentava suïcidar-se, però va morir dessagnada a causa de les lesions. La família de la jove ha assegurat que no era el primer pic que tractava de llevar-se la vida.
Morillo ha insistit davant el jutge que les relacions varen ser consentides. La Fiscalia demana per a ell presó permanent revisable i 100.000 euros d’indemnització pels familiars de la víctima.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies
UGT i CCOO alerten que molts treballadors en període de prova no són renovats per la manca de clients