Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
Afecta els tributs que recapta l'Agència tributària de les Illes
Des d’aquest dijous, primer d’octubre, es poden pagar els impostos de 45 ajuntaments de Mallorca, com l’IBI, l’Impost d’activitats econòmiques i el de vehicles de tracció mecànica. El període de pagament voluntari afecta els tributs que recapta l’Agència tributària de les Illes per a aquests 45 municipis. Els ciutadans tenen fins a dia primer de desembre per abonar-los. Es recaptaran 184,6 milions d’euros entre 263.095 persones. A banda del pagament en línia, l’Agència tributària posa a disposició 26 oficines de recaptació. Altres municipis de Mallorca, com Palma, Ses Salines, Alcúdia, Manacor i Marratxí ja han iniciat el període voluntari de pagament.
El periode de pagament que arrenca avui és concretament per als municipis de: Alaró, Algaida, Andratx, Ariany, Banyalbufar, Binissalem, Búger, Bunyola, Campanet, Campos, Capdepera, Consell, Costitx, Deià, Escorca, Esporles, Estellencs, Felanitx, Fornalutx, Inca, Lloret de Vistalegre, Lloseta, Llubí, Llucmajor, Mancor de la Vall, Maria de la Salut, Montuïri, Muro, Petra, Pollença, Porreres, Puigpunyent, Sa Pobla, Sant Joan, Sant Llorenç des Cardassar, Santa Eugènia, Santa Margalida, Santa Maria del Camí, Santanyí, Selva, Sencelles, Sineu, Son Servera, Valldemossa i Vilafranca de Bonany.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
S'avalua els estudiants que s'han format amb el currículum de la LOMLOE