Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Està acusat de corrupció i tràfic d'influències per presumptament intentar corrompre un magistrat a canvi d'ajuda en una altra investigació
A França, comença el primer dels judicis als que s’haurà d’enfrontar l’expresident Nicolas Sarkozy. L’exmandatari està acusat de corrupció i tràfic d’influències per presumptament intentar corrompre un magistrat a canvi d’ajuda en una altra investigació judicial. Sarkozy podria ser condemnat fins a un màxim de 10 anys de presó, si és declarat culpable.
A més d’aquest, qui va ser president de França entre els anys 2007 i 2012, s’enfronta a dos processos judicials més, amb un altre judici que segur que tindrà lloc l’any que ve.
L’expolític conservador manté la seva innocència i assegura que és víctima d’una conspiració en contra seva.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció