Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El sostre màxim es redueix un 4 % respecte a l'any passat i se situa en 19.700 vehicles
Des d’avui i fins al 15 de setembre només podran circular per les carreteres de Formentera 19.700 vehicles al dia, és a dir, un 4 % menys que l’any passat.
Del total d’aquestes places, prop de 2.500 es reserven per a turistes, 8.500 per a empreses de lloguer de l’illa i la resta per als vehicles dels residents. Pel que fa a les taxes que s’han de pagar, se situen en 3 euros per cotxe i dia i 1,5 euros per moto i dia amb imports mínims de 15 euros i 7,5 euros respectivament. Els residents a Balears no han de pagar, tot i que han de fer el tràmit.
Hi ha instal·lades quatre càmeres a diferents punts de l’illa que llegeixen les matrícules dels vehicles que circulen per Formentera i comproven si tenen l’autorització. Es preveuen sancions de, com a mínim 1.000 euros, pels vehicles que es desplacin sense aquesta.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys