Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Un thriller en què la tranquil·litat de l'illa es veurà sacsejada pels crims, la corrupció urbanística i el tràfic de drogues
El paisatge de Menorca es converteix en un dels protagonistes de ‘Favàritx’, la nova sèrie d’IB3. La tranquil·litat de l’illa es veurà sacsejada pels crims, la corrupció urbanística i el tràfic de drogues.
Dos inspectors, un assassinat i molts secrets foscos. Així comença aquest thriller que acaba amb un assassí en crida i cerca per Menorca. Els protagonistes hauran de resoldre una sèrie de crims, que es veuran relacionats amb una trama de corrupció.
Es tracta de la primera sèrie de ficció d’IB3, creada i ambientada a Menorca. Una coproducció internacional, liderada per la productora menorquina Empàtic que -a més d’IB3- té el suport públic d’Eurimages, la Televisió Pública portuguesa i el Consell de Menorca.
El rodatge ha començat al Teatre Principal de Maó, amb actors menorquins com: Àlvar Triay, Enka Alonso i Queralt Albinyana i d’altres internacionals com són Abdelatif Hwidar, guanyador d’un Goya.
Una minisèrie de 5 capítols, fruit d’una idea original del guionista menorquí Lluís Illescas, amb la direcció de Rafa Montesinos, director d’altres thrillers com “El inmortal” i de la sèrie “La caza”, en la qual podreu trobar: assassinats, intriga i corrupció, que podreu veure molt prest a IB3 Televisió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet