Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Ja se n'han presentat 345.000 a les illes, de les quals el 60% han estat a retornar
 
                             
                            A partir d’avui els contribuents ja poden anar a una de les cinc oficines d’atenció presencial de l’Agència Tributària. Un servei que es fa Maó, Eivissa, Inca, Manacor i a Palma.
A la plataforma de Palma preveuen atendre un miler de persones cada dia. Fins avui s’han concertat 35.000 cites presencials i preveuen arribar a les 60.000. Són molts els que davant els dubtes, prefereixen ser atesos en persona.
Fins avui ja s’han presentat 345.000 declaracions a les illes. Sis de cada 10 han sortit a tornar, la qual cosa significa que ja s’han retornat 110 milions d’euros als contribuents.
Els qui han de complir amb l’obligació de tributar, també poden fer el tràmit amb l’ajuda del servei de Renda Àgil de l’Agència Tributària de les Balears, que també comença avui i que dona prioritat als municipis de la part forana de les Illes Balears.
La campanya de la Renda 2023 acaba dia 1 de juliol.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
