Ha mort la dona de 70 anys ferida greu en l’explosió de gas a una casa des Migjorn Gran
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
Maó és l'unic municipi de Menorca que encara no ha posat en marxa aquest servei a les seves platges
El servei de socorrisme a Ciutadella ha començat avui, dia 12 de juny, amb gairebé dues setmanes de retard per mor de l’endarreriment de l’adjudicació del servei. L’empresa Marsave vigilarà nou platges amb 18 socorristes que no els ha afectat aquest endarreriment: l’empresa els havia reubicat a altres platges, parcs aquàtics i piscines.
L’ajuntament els ha adjudicat el servei per 2 anys, amb una pròrroga d’un mes, per 578.000 euros, i l’empresa ha millorat el servei: entre d’altres, ha afegit una embarcació més, que vigilarà les platges verges del Nord, com Cala Pilar, o la platja des Bot. Tot i així, els responsables demanen més campanyes de prevenció. Les estadístiques estatals apunten que les morts per ofegament ja superen les que es produeixen per un accident de trànsit. I a Menorca, l’any passat, van morir 3 persones ofegades.
D’aquesta manera, Maó és l’unic municipi que encara no ha posat en marxa aquest servei. Ho farà dissabte, a les platges de sa Mesquida i es Grau.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros