Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
S'han seleccionat un total de 36.000 llars amb una mitjana de 2,5 membres cadascun
/EFE.
79 Tota la informació sobre el coronavirus
L’estudi de seroprevalença per a conèixer la dimensió real de l’epidèmia de la COVID-19, on es recolliran les dades en l’àmbit provincial i local i també per edat i sexe, començarà a realitzar-se aquest dilluns a tot el territori.
Per a dur a terme l’estudi es realitzarà un primer test ràpid d’anticossos (una mostra de sang i després es farà una segona prova d’anticossos del sèrum, per a la qual es requerirà personal sanitari especialitzat.
Es realitzarà en tres onades, amb un interval de 21 dies entre cadascuna, per a veure “l’evolució dinàmica de la malaltia”, una dada molt rellevant per al Ministeri de Sanitat.
Sanitat ha explicat que l’estudi oferirà a més informació del comportament de la transmissió del virus dins de les llars després de sis setmanes de confinament.
Per a dur a terme aquest estudi, s’han seleccionat un total de 36.000 llars amb una mitjana de 2,5 membres cadascun.
Encara que la participació és voluntària, s’ha demanat a les famílies seleccionades aleatòriament que en la mesura que sigui possible col·laborin perquè això ajudarà a tenir “aquesta foto real de l’epidèmia”, en paraules del ministre de Sanitat, Salvador Illa.
Tota la informació sobre el coronavirus
Les corbes d’evolució de la COVID-19 per comunitats, Illes i municipis
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació