Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Enguany, a banda de les 8 pel·lícules que es projectaran a la secció oficial també s'incorpora un nou espai per als curtmetratges d'autoria balear
Ja és aquí la sisena edició del MajorDocs, el festival de cinema documental de Mallorca.
Enguany, a banda de les 8 pel·lícules que es projectaran a la secció oficial, també s’incorpora un nou espai per als curtmetratges d’autoria balear. També s’han creat les residències Calma Docs, en què participen 5 projectes.
El sus s’ha donat amb aquest acte inaugural i amb la presència del convidat d’honor, el cineasta Nicolas Philibert, que ha presentat la seva darrera pel·lícula, amb què va guanyar un Os d’Or a Berlín l’any passat. Després li ha tocat el torn al cineasta menorquí Macià Florit, que ha presentat el seu curtmetratge ‘Totem’. Totes aquestes activitats i projeccions s’allargaran fins al 5 d’octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals