‘Stickers’ en català per fomentar les expressions populars
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
El preu per quilo ha pujat uns cèntims respecte de l'any passat
Aquesta setmana ha començat la campanya de la garrova a Eivissa, una collita que es preveu bona. Són tres mesos de recol·lecció d’aquest fruit, que té múltiples utilitats. Des de dilluns passat, la Cooperativa de Sant Antoni rep cada dia uns 40.000 quilos de garrova i esperen arribar a les 900 tones al final de la campanya.
Asseguren que enguany els preus són un poc superiors als de l’any passat. Pel que fa al garroví, la llavor de la garrova, l’any passat es pagava a 2,63 euros el quilo, i enguany s’espera que arribi als 3 euros, tot i que el garroví eivissenc no supera en qualitat el mallorquí, que sempre s’arriba a pagar a preus superiors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge