Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les ventades del mes passat reduiran un 25 % la producció de la patata primerenca
Els pagesos de sa Pobla han començat avui la campanya d’exportació de la patata. Arranquen amb un 25% manco de producció per les darreres gelades i ventades, però confien a recuperar-ne els quilos amb la patata tardana. Fins al mes de juny enviaran patates cap a Europa.
Durant el darrer mes, els pagesos han hagut de trampejar amb una dotzena de gelades i pal·liar els efectes de les ventades del mes de gener que, en algunes finques, pràcticament varen arrasar la planta. Uns fenòmens climàtics que determinaran la producció de patata primerenca.
El portal s’Esplet, en tres anys ha passat d’exportar-ne 16.000 tones el 2020 a 12.000 l’any passat. Enguany, pensen recuperar-ne la producció habitual. Quant al mercat, el Regne Unit continua sent el client més exclusiu, però no el majoritari, que ara ha passat a ser Polònia.
S’Esplet també reconeix que enguany hauran de fer front a la manca de mà d’obra i no descarten no tenir els treballadors suficients en plena campanya.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals