Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Aquests dies es col·loquen trampes per reduir-ne la població, que a poc a poc s'ha anat estenent per tota l'illa
A Formentera ha començat la campanya per controlar la processionària. Aquests dies es col·loquen trampes per reduir-ne la població, que a poc a poc s’ha anat estenent per tota l’illa. Es tracta d’un cuc que debilita els pins i crea malformacions allà on s’estableix.
La processionària o cuc del pi és un insecte que es troba a Formentera des de 2007. El primer lloc on es va detectar va ser al cap de Barbaria i probablement va arribar-hi de manera natural.
Per fer front a aquesta problemàtica, s’estan instal·lant més d’un milenar de trampes a diferents punts de l’illa. Unes trampes que atreuen el mascle i que serveixen per reduir aquesta plaga i poder dur-ne un control. Aquestes tasques es mantindran fins al setembre, coincidint amb el període de vida adulta d’aquest insecte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat