Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

El president dels Estats Units demana als seus socis de l'Aliança Atlàntica que se centrin a derrotar el terrorisme
Es tracta de la primer cimera de l’OTAN en què participa Donald Trump. El president dels Estats Units (EUA) ha demanat als seus socis de l’Aliança Atlàntica que se centrin a derrotar el terrorisme. Per això, ha dit Trump, els països han de complir amb les seves obligacions financeres per garantir la defensa comuna. El mandatari nord-americà també ha demanat esforços en el control de la immigració i fer front a les amenaces de Rússia.
Abans de començar la cimera, el secretari general de l’Aliança, Jens Stolterberg, ha dit que l’OTAN crearà una nova cèl·lula d’intel·ligència antiterrorista, però que no combatrà contra Estat Islàmic.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases