El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El projecte d'urbanització preveu 277 immobles de luxe i un hotel amb 264 places
120
El nou complex urbanístic de Son Parc començarà a fer-se realitat en un parell de setmanes. A finals de mes s’iniciaran les obres de construcció dels primers xalets.
L’empresa promotora, Quabit, ja té la llicència per construir les primeres 50 unitats dels 277 immobles de luxe amb què comptarà la zona. Està previst que els primers 35 xalets es puguin entregar als nous propietaris a l’estiu de 2021. En un parell de mesos tenen previst sol·licitar l’autorització per a la construcció d’un altres 25 cases més.
Fonts de la promotora asseguren que ja han venut més d’una desena d’immobles i esperen que la demanda es mantingui en els pròximes mesos. El preu de cada un d’ells oscil·la entre els 480.000 i els 600.000 euros.
Quabit ja ha invertit quasi 25 milions d’euros a Son Parc. El projecte, a més dels 277 xalets de luxe, comptarà també amb un hotel de 264 places amb spa i zona esportiva.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle