Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Si ho feim bé, un trànsit progressiu i sense interrupcions per les diferents fases cap a la nova normalitat a finals de juny
Formentera, com sabeu, és l’illa manco afectada per Covid-19 i gràcies als seus bons indicadors anirà demà directament a la fase 1 de desconfinament. Des que començà la pandèmia, l’illa només n’ha registrat 7 casos i una víctima mortal. Ara per ara només presenta 2 malalts actius.
Menorca fa des del 10 d’abril que té una caiguda dels casos de contagi. Aquell dia en tenia 68 i ara en té 10, 5 d’ells a l’UCI. A Menorca han mort 11 persones per COVID-19.
Eivissa fa 4 setmanes que en redueix el nombre de casos diaris. El 12 d’abril en tenia 91 i avui en té 32, amb 6 persones a l’UCI. El nombre de morts és el mateix que a Menorca: 11 persones fins avui.
Mallorca és l’illa més afectada i on els indicadors de la desescalada són més lents. Fins fa una setmana l’illa major no ha començat a davallar el nombre de casos actius. Avui en són 383, amb 40 persones a l’UCI i 174 malalts que malauradament han mort. Aquesta és la situació avui, hores abans de començar les fases de desescalada. Fase 1 per a Formentera i Fase 0 per a la resta d’Illes.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys