Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Balears va ser la comunitat autònoma amb més casos de violència de gènere en 2016
Millorar la coordinació en els casos de violència masclista i prevenir-ne de nous. És l’objectiu de la trobada que han mantingut avui la delegada del Govern a les illes, la directora de l’IB Dona, la guàrdia civil, la policia nacional i l’administració de justícia.
Del protocol de col·laboració signat avui en sorgirà un grup de treball en què estaran representats tots els organismes i institucions públiques que intervenen en aquests casos. Des de Balears posen el focus en la necessitat de disposar de més recursos per fer-hi front.
El grup també farà feina per sensibilitzar la població contra aquesta xacra.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut