Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
40 de cada 100 joves a les Illes Balears estan en situació d'atur
Arranca la Fira de l’Ocupació de PalmActiva. Una oportunitat per donar a conèixer el talent d’aquells joves i adults que cerquen una oportunitat laboral. En total, 45 empreses de diversos sectors oferiran més de 1.600 llocs de feina. La il·lusió i les ganes són les actituds més valorades per les empreses a la recerca de personal.
Per aquest motiu, la Fira arranca amb un discurs motivacional per empeltar a tots els assistents de l’energia necessària per afrontar aquest repte.
40 de cada 100 joves a les Illes Balears estan en situació d’atur. Per aquest motiu no ha sorprès la gran presència dels més joves que veuen, en aquestes trobades, una oportunitat per trobar feina o millorar-la.
Son més de 4.000 persones les inscrites en aquesta Fira que acull per primer any el Palau de Congressos de Palma. Aquest any amb inscripció prèvia amb l’objectiu d’optimitzar espai i recursos.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears