El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
La plataforma Alta Tensió Llucmajor denuncia que farà malbé la fauna i l'espai d'aquesta zona protegida
Les obres per instal·lar les 110 torres d’alta tensió a Llucmajor – Cala Blava s’han iniciat des del poble cap a la costa.
Des de la plataforma ciutadana Alta Tensió Llucmajor denuncien que aquest projecte inclou la instal·lació de 110 torres metàl·liques d’una altura de 40 metres. Un projecte que passa per la Marina de Llucmajor i que, segons aquesta plataforma, farà malbé la fauna i l’espai d’aquesta zona protegida.
Des de l’empresa Red Eléctrica Española asseguren que el projecte compta amb l’autorització administrativa de la Comunitat, i amb la declaració d’impacte ambiental favorable. A més, insisteixen que es tracta d’una esmena en la infraestructura per millorar el servei als clients.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta