Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

El 15 d'agost marca l'inici de la caça de la llebre, el tudó, el colom salvatge, la tórtora turca i la guàtlera
Com cada any, el 15 d’agost marca l’inici de la caça de la llebre, el tudó, el colom salvatge, la tórtora turca i la guàtlera. Enguany s’espera una bona temporada, excepte per al conill i la llebre, que continuen amb una minva de població explica Pedro Bestard, president de la Federació balear de caça. Enguany, tot i les mesures preventives que han de mantenir, la Federació balear de caça ha registrat més aficionats que l’any anterior. Els prop de 6.000 caçadors inscrits a Mallorca han de tenir en compte que la ‘mitja veda’ vol dir que només poden fer servir arma de foc els dijous, diumenges i festius i han de caçar als vedats. En la modalitat de cans eivissencs, els dies permesos són els dimarts, dijous, dissabtes i diumenges. Pel que fa a les captures en terreny lliure, els dies hàbils són els dijous -per a la caça amb foc- o els dissabtes -per a la modalitat de cans-.
Una temporada més, els aficionats denuncies la manca d’espais i diuen que cada any n’hi ha menys per practicar aquesta activitat cinegètica. La Federació ha presentat un projecte a l’Ajuntament de Palma per a crear una zona de caça prop de l’aeroport. Al setembre està programada una reunió.
La caça de la tórtora comuna començarà la setmana que ve, i durant 4 diumenges. Es manté un calendari més reduït i amb un màxim de 3 exemplars per caçador per ajudar a la recuperació de l’espècie, en perill de desaparèixer a escala europea. La Federació ha presentat un projecte al Consell de Mallorca per ajudar a augmentar-ne la població a l’illa.
Escolta la notícia sencera a l’informatiu cap de setmana d’IB3 ràdio.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat