X

Comença la Mobile World Congress a Barcelona

Es preveu que reunirà unes 80.000 persones i generarà un impacte de més de 350 milions d'euros a la regió

26/02/2023

Comença la Mobile World Congress a Barcelona

86

El Mobile World Congress ja ha arrancat a Barcelona amb el sopar institucional de benvinguda que organitza la patronal d’operadors mòbils. El rei Felip VI i el president del Govern central, Pedro Sánchez, han inaugurat l’acte acompanyats del president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, i la batlessa de Barcelona, Ada Colau.

Es preveu que aquesta nova edició reunirà unes 80.000 persones i generarà un impacte de més de 350 milions d’euros a la regió.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor