Intervenen més de 1.600 falsificacions a Porto Cristo
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual

Diego Menjíbar i Oto Marabel, seleccionats per l'Institut d'Estudis Baleàrics en l'edició d'enguany del certamen
L’exposició “De arboris perennis”, un recorregut per les diferents estacions de l’any, del Premi Nacional de Fotografia, José Manuel Ballester, obre l’edició número 26 de Photo España. Aquí, Yaiza Hernández presenta “Un viatge a través de la meva feminitat”. Un projecte que sorgeix arran de la troballa que fa l’artista d’una setantena d’exemplars de la revista “La dona catalana” publicades entre el 1928 i el 1938. Un projecte que forma part de Descobriments Photoespanya, un espai en què els fotògrafs poden mostrar els seus treballs a comissaris i editors i rebre assessorament individual.
Amb ella hi són també els illencs Diego Menjíbar i Oto Marabel, seleccionats tot ells per l’Institut d’Estudis Baleàrics. En aquesta edició de PhotoEspaña també es pot veure “El despertar”, l’exposició del veterà Pedro Giménez i la galerista Virginia Bauzá, ambdós lligats a Eivissa. I entre els millors llibres de fotografia, “Detente instante”, editat per la Fundació Joan March. L’acompanya també “Ornamento”, un llibre autoeditat pel mallorquí Toni Amengual.
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases