Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
Hi participen més de 200 cantaires d'arreu d'Espanya i Europa
137
Aquest dijous s’ha donat el sus a la primera edició del Palma LGTBI International Choral Festival. Fins dissabte s’han programat 3 concerts i una cantada a diferents espais de ciutat.
La coral madrilenya Voces LGTBI ha donat la benvinguda al festival a ritme de rock ‘n roll. I és que en total hi participen més de 200 cantaires d’arreu d’Espanya i Europa. Són 7 corals en total: dues d’elles són de Madrid (Voces LGTBI i Choir +), dues de Barcelona (Barcelona Rainbows swingers i Barcelona Gay Men’s Chorus), una de França (Equinox), una de Polònia (Krakofonia) i l’European Queer Choir, format per cantaires de diferents països europeus. S’hi suma la coral amfitriona: el Mallorca Gai Men’s Chorus.
Tots ells han estat rebuts per les autoritats a l’Ajuntament. Després, s’ha celebrat el concert d’obertura al Teatre Xesc Forteza. Dissabte serà la gran cita, a Ses Voltes i al Trui Teatre, on les set corals LGTBI que hi participen, cantaran com una sola veu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera