Aquest diumenge la plaça del poble era plena de gent que aprofitava per anar a comprar al mercat
Després de setmanes d’estricte confinament, l’economia es reactiva de manera positiva a sa Pobla. Queden molts pocs comerços per alçar les barreres. Aquest diumenge la plaça del poble era plena de gent que aprofitava per anar a comprar al mercat. De les 75 paradetes habituals només n’hi ha una vintena per mor de les restriccions de l’estat d’alarma.
La Policia Local del poble controla que no se superi la capacitat permesa dins el recinte i que es compleixin les mesures de seguretat. Els bars i els restaurants del poble han tornat a omplir de vida la plaça.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre