Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
159
Comença la reforma circulatòria a Inca amb motiu de les obres de la plaça Mallorca. Durant dos mesos es talla la circulació del carrer del Barco, un dels principals carrers del centre, per anivellar-lo i substituir-ne les canonades.
Aquesta actuació és una de les darreres passes perquè finalitzin les obres de reforma de la plaça Mallorca, que varen començar a l’estiu del 2019. Un dels objectius de les tasques és reconvertir l’espai i integrar-lo a l’entorn. Per poder acabar-les ha estat necessari tallar alguns carrers, com el carrer del Barco. El batle d’Inca, Virgilio Moreno, explica que per aquesta reforma circulatòria hi ha altres carrers que es veuran afectats, com el carrer Mostra i el de Jesús.
Les obres permetran anivellar el carrer del Barco amb la plaça Mallorca i modernitzar les seves canonades. Moreno demana als conductors que es fixin en les noves directrius per circular pel municipi.
Alguns veïnats d’Inca esperen que les obres acabin com més prest millor per poder recuperar les places de l’aparcament soterrat ubicat davall la plaça.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte