Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
S'embellirà l'empedrat, es farà un carril bici i es renovaran els serveis, però els veïnats troben que les obres coincidiran amb l'inici de l'activitat turística
La majoria d’hotels del Port d’Alcúdia ja són de quatre estrelles, però l’aspecte del carrer del Dòlar, no. Així veuen els hotelers la necessitat d’embellir aquesta avinguda de la zona dels llacs: “El client vol qualitat dins l’hotel i també quan en surt”, exposa Carme Zierer, gerenta de l’Agrupació Hotelera del Port d’Alcúdia i can Picafort.
Amb els anys, aquesta avinguda, oficialment coneguda com a de Pere Mas i Reus, s’ha degradat fins al punt que atrau un turisme de poca qualitat.
Es redueix mig metre la calçada i es guanya així un carril bici. També s’hi renovarà el clavegueram, les pluvials i l’arbrat. El projecte està pressupostat en sis milions d’euros, segons conta Rafel Ferrer, regidor d’Urbanisme d’Alcúdia.
I aquest és el parer que hem recollit en general. Aplaudiments a la millora, no a les dates. L’Ajuntament ho lamenta i defensa que els permisos d’altres administracions no han arribat fins ara. Les obres comencen ara i se suspendran al maig. Es reprendran en temporada baixa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany