Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Les competicions femenines afronten la primera jornada de lliga i la Segona Divisió ho fa amb tres participants balears. El Collerense, el Son Sardina i el debutant Sporting de Mahón
Mallorca i Menorca estaran representades enguany a la Segona Divisió. El Collerense i el Son Sardina repeteixen i l’Sporting de Mahón hi jugarà per primera vegada. L’equip menorquí, acabat d’ascendir, ha fet cinc fitxatges per intentar mantenir la categoria, i afronta amb il·lusió aquest nou repte.
El Son Sardina, ja consolidat, disputarà la quarta temporada a Segona Divisió. L’equip que entrena Paco Cobo aposta per aconseguir la permanència, però no descarta objectius més ambiciosos.
El Collerense, intentarà tornar a la Primera Divisió dues temporades més tard. L’equip del Coll d’en Rabassa combina l’experiència de les jugadores veteranes com Pili Espadas amb la joventut de la internacional sub’17 Cata Coll. Demà l’Sporting jugarà al camp del Pallejà, el Collerense, a Igualada, i el Son Sardina rebrà el Llevant les Planes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació