Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El Consell de Mallorca i l'Armada hi col·laboren en l'elaboració de la carta arqueològica
Aquesta campanya comença avui i es perllongarà fins al 20 d’aquest mes. A la primera jornada se centraran en la zona del Cap de Menorca però aquests dies també inspeccionaran la zona de la punta de ses Olles, el Barcarès, Alcanada i el coll Baix. Cerquen geolocalitzar l’antic Portus Minor de la ciutat romana de Pol·lèntia.
Aquesta zona és d’especial interès pels arqueòlegs subaquàtics ja que no hi ha cap feina prèvia feta i, segons testimonis orals, hi podria haver diversos derelictes a més d’un submarí de la Primera Guerra Mundial i dues embarcacions de la Segona Guerra Mundial enfonsades per la seva pròpia tripulació.
Es preveu que l’any 2020 es comenci a fer la carta subaquàtica de la zona d’Artà–Cala Rajada.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions