L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
L'actuació en aquest tram es perllongarà fins al 9 de maig i tindrà un cost de 65.000 euros
La segona fase de millora de l’asfaltat del pont de Ca’n Barbarà, a Palma, ha començat aquest dilluns amb una notable diferència respecte a la primera: la reducció considerable de vehicles que circulen aquestes setmanes pel Passeig Marítim.
Es tracta d’unes obres de manteniment de la via que, segons l’Autoritat Portuària de les Balears, tendran un cost de 65.000 euros i donaran feina a una mitjana de cinc treballadors diaris. El pressupost total és de 350.000 euros per a un màxim de 4 anys.
Està previst que l’actuació en aquest tram de la via es perllongui fins al pròxim 9 de maig i disposarà, en tot moment, d’un carril de circulació habilitat al trànsit rodat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues