El mes que ve començarà l'enderrocament dels nínxols i capelles davall dels quals se sap que hi ha restes
Quatre anys després de la primera excavació el 2016, els arqueòlegs han iniciat avui cinc cates en una zona on fonts orals apunten que també s’hi varen produir enterraments de represaliats pel franquisme. De moment encara no s’ha trobat res, però es confia que les restes acabarant apareixent. Al cementiri de Porreres es creu que hi enterraren 137 persones , de les quals ja se n’han recuperat 49 i identificades 14 a través de les mostres d’ADN. Les 35 restants ara miraran d’identificar-les amb altres mètodes com la fitxa mèdica o informacions procedents dels familiars.
D’altra banda, el mes que ve començarà l’enderrocamentr dels nínxols i capelles davall dels quals se sap que hi ha restes. Aquests enderrocaments pertànyen a la primera intervenció del 2016 i es varen haver d’ajornar perquè es va produïr un enterrament i s’ha hagut d’esperar dos anys per poder traslladar el cos de la difunta cap a un altre indret.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici