Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El fetival s'inaugura avui horabaixa a Porreres amb un 'Ménage à Jazz'
El festival Jazz Alternatilla s’ha encetat avui dematí amb un concert didàctic al Teatre Principal d’Inca. Té un repertori molt variat i el medi ambient com a fil conductor.
Serà avui horabaixa però quan doni el sus la programació oficial de l’Alternatilla que, com cada any, té un pais convidat, que en aquesta edició es Itàlia. El concert inaugural serà a l’Auditori de Porreres amb un format que és ja un classic d’aquest festival: el ‘Ménage à Jazz’, una mescla de músics locals i amb músics del pais convidat i que avui posarà sobre l’escenari al mallorquí Toni Vaquer, Pasquale Grasso i Marko Lohikari.
42 artistes, 13 concerts, 5 activitats educatives i 14 espais entre Mallorca i Menorca. Des d’avui i fins l’11 de desembre, l’Alternatilla posa a l’abast dels amants del jazz un bon grapat de propostes més que interessats. S’hi troben el concert al Teatre des Born de Ciutadella amb la formació femenina All-Women Jazz Band, així com el de Paolo Fresu Devil Quintet el dia 5, també al Born i l’endemà al Teatre Principal de Palma.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals