X

Comença la sisena edició del “Torneig de Dramatúrgia”

L'actor Josep Orfila serà l'encarregat de presentar els combats d'aquesta sisena edició

08/01/2020

Comença la sisena edició del “Torneig de Dramatúrgia”

15

Quatre autors: Lluki Portas, Xavier Uriz, Neus Nadal i Mar Pla. Quatre textos dramatúrgics, Dues semifinals els dies 11 i 12 de gener, i una final que se celebrarà una setmana després dia 18 de gener aquí, al Teatre Mar i Terra, a Palma.

Aquests són els elements principals d’aquesta nova edició del Torneig de Dramatúrgia, on una dotzena d’actors donaran vida als personatges que protagonitzen les 4 històries participants i on els temes de caire social i generacional tenen un pes específic.

Aquest certamen és, diuen els autors participants, una bona oportunitat per dur a escena els seus textos. “Anam a cercar gent que escriu, que té un recorregut, però que el torneig li pot donar una empenta i ser útil per a la seva projecció”, ha dit Toni Gomila, el director del Torneig de Dramatúrgia.

“Tenc l’oportunitat de veure el meu text damunt un escenari i per jo això és el més important”, ha declarat Neus Nadal, una de les autores que enguany hi participarà. També Mar Pla, una altra de les autores, ha incidit en la importància de la feina en equip de tots els autors a l’hora de produir l’obra.

Aquesta sisena edició del Torneig de Dramatúrgia creix en espais i activitats com ara amb la representació de l’obra “Herència Abandonada” els dies 8, 9, 15 i 16 de febrer a l’Espai Tub, la representació de l’obra “Negrata de Merda” dia 15 de març al Teatre Principal o el mirco obert de dramatúrgies que se celebrarà dia 9 de maig també a l’Espai el Tub.

08/01/2020

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT