Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La pràctica totalitat dels 84 residents i dels 73 treballadors que té el centre han accedit a rebre la vacuna
Avui ha començat la vacunació dels treballadors de la residència Sèniors del Port de Pollença. El centre és el darrer de gent gran on s’aplica la primera dosi de l’antídot. Han hagut d’esperar perquè hi havia un brot de coronovirus actiu que es va saldar amb una quinzena de residents morts.
La pràctica totalitat dels 84 residents i dels 73 treballadors que té aquesta residència han accedit a rebre la vacuna, que s’ha començat a administrar aquest matí. Només un treballador i un usuari no han donat el seu consentiment.
La primera vacuna a la residència Sèniors del Port de Pollença coincideix amb l’inici de l’administració de la segona dosi de l’antídot a 22 residències i on hi ha molts treballadors que en un primer moment el varen rebutjar i ara sí que se’l posen. Des del Servei de Salut esperen arribar a vacunar fins als 80 per cent de les persones que hi ha a les residències. En aquests moments la mitjana és del 65 per cent.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament