Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
La primera a rebre la injecció ha estat Avelina Serrano, de 94 anys
Dia històric en la lluita contra la covid-19. Gairebé a les 5 del capvespre ha començat la campanya de vacunació a les Illes. Els primers vials s’han administrat a la residència de gent gran dels Oms-Sant Miquel de Palma. Una usuària de 94 anys i la cap d’infermeria del geriàtric han estat les primeres valentes a provar el vaccí.
Però, per arribar a aquest moment, han fet falta molts preparatius. Passaven pocs minuts de les 3 i mitja, quan han arribat les vacunes a aquesta residència de Sant Miquel, a Palma. Han estat escortades per la policia, que ha entrat a l’edifici juntament amb els dos equips de vacunació.
Cap a les 4 de l’horabaixa, tocava preparar el material, com per exemple les agulles, els contenidors i els vials. Els vaccins hi han arribat tots en bon estat. La primera injecció s’ha posat quan mancaven dos minuts per les 5.
Després d’Avelina, ha estat el torn de Maru, la cap d’infermeria de la residència. Durant el capvespre, s’han vacunat 55 usuaris i 79 treballadors de la residència dels Oms i Sant Miquel.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc