L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
La campanya d'inoculació d'aquesta dosi de reforç s'espera que acabi d'aquí a dues setmanes a Mallorca, tres dies a Menorca i una setmana a Eivissa
“Avelina, ja estau vacunada de la quarta dosi”, avisa l’infermer a Avelina Serrano, que és la primera persona a les Illes que va ser immunitzada amb l’antídot contra el nou coronavirus el desembre del 2020 i ja n’ha rebut quatre dosis. En la residència d’Oms- Sant Miquel de Palma, aquest dilluns s’hi vacunaran 81 usuaris. Alguns d’ells destaquen que ja s’han inoculat sis vegades, quatre contra la COVID i dos contra la grip.
També s’immunitzaran 53 treballadors de la residència. Ells valoren positivament les vacunes: “Per nosaltres, no. Ho feim per ells, pels padrinets, que són els que ho han passat més malament. Si no hagués estat per les vacunes, hi hauria hagut una bona escabetxada“, reconeix la treballadora de la residència Maria Magdalena Llabrés.
S’espera que aquesta primera part de la campanya acabarà d’aquí a dues setmanes a Mallorca, tres dies a Menorca i una setmana a Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
Es mostren contraris a l'informe que dona marge per augmentar les places turístiques