Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'IBSalut segueix inoculant el remei contra el coronavirus als policies locals
Els majors de 80 anys han començat a rebre avui la primera dosi contra la COVID-19. Els primers de la llista són les 2.635 persones que tenen entre 95 i 112 anys. Un col·lectiu que abraça 50000 persones de les Illes. L’Ibsalut no pot concretar en quant de temps podrien vacunar-se, en tractar-se, de persones a les quals només es poden inocular les vacunes que manco estan arribant.
Aquesta setmana, les Illes rebran la quantitat més elevada de vacunes des que es va iniciar la vaccinació. Són gairebé 22mil i les que més han arribat són les d’AstraZeneca que és amb la que es continua vacunant els policies locals, els docents de primària i secundària i els estudiants d’infermeria i fisioteràpia. Els responsables del centre COVID de Son Dureta demanen a la gent que es respecti l’hora de la citació per evitar les aglomeracions a la zona de vacunació.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida