Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Lluny de les 1300 diàries que podria assumir el dispositiu, que no fa feina al màxim de la capacitat perquè no hi vacunes abastament
Comença la vacunació massiva a Inca amb 202 persones. Són personal essencial: bombers, policies, agents de protecció civil… mestres i també professors. En paral·lel, també reben la primera dosi de la vacuna les persones nascudes l’any 1966 i que, per tant, tenen 55 o 56 anys segons el cas.
La vacunació té lloc al poliesportiu Mateu Cañellas d’Inca amb 6 línies previstes, encara que només s’ha començat amb dues d’operatives perquè no hi ha vacunes abastament. De fet, el desplegament en recursos humans permetria vacunar cada dia 1300 persones en el pavelló.
Pel que fa a la vacunació massiva de Manacor, el Govern confia poder començar-la abans de les festes de Pasqua, encara que no hi ha una data exacta definida.
A escala autonòmica, fins ahir dia 14 de març havien rebut la primera dosi de la vacuna, 112. 142 persones i 31.968 havien completat el procés de vacunació.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit