Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els sindicats denuncien que la maquinària que els ha donat la nova contractista és, al seu judici, perillosa
La vaga del servei de carretons portaequipatges va començar aquest divendres a l’aeroport de Palma. La protesta tindrà lloc tots els divendres, dissabtes i diumenges.
Els treballadors denuncien que, amb la nova adjudicatària del servei, la majoria de carretons s’acumula a la zona de facturació, mentre que gairebé no n’hi ha a arribades.
A més, els sindicats denuncien la falta de personal, perquè encara tenen molts companys a l’ERTO. També exposen que la maquinària que els ha donat la nova contractista és, al seu judici, perillosa.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari