Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Segons informa el comitè d'empresa, el 100% dels 170 treballadors ha secundat la vaga
Aquesta matinada ha començat la vaga indefinida de recollida de fems als municipis de Santa Eulària, Sant Josep i Sant Joan. Les negociacions es varen trencar aquest divendres i dels 12 camions que havien de sortir anit en serveis mínims, només ho varen fer 4.
Algunes empreses dedicades a l’oci nocturn a Platja d’en Bossa s’ocupaven elles mateixes de retirar la brossa aquest matí per dur-la a un descampat. L’empresa denuncía, a més, que dos dels 4 camions pactats pels serveis mínims que han sortit gairebé no han recollit fems.
Les negociacions es varen trencar aquest divendres en el darrer moment, en la reunió al TAMIB quan ja s’havia arribat la nit anterior a un preacord d’un augment del 21% del salari en el propers 4 anys. Els punts de desacord van arribar en la part d’un altre tipus de millores laborals, algunes d’elles relatives a la flexibilitat horària. Segons informa el comitè d’empresa, el 100% dels 170 treballadors ha secundat la vaga.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre