Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Hem visitat un celler de Felanitx on, asseguren, estan contents perquè el raïm presenta una bona maduració
Des d’avui dijous matí fan feina per recollir el raïm a les vinyes del celler Armero i Adrover, a Felanitx. Enguany, la verema ha començat una mica més tard i el raïm que recullen aquests dies és de la varietat chardonnay.
Expliquen que la maduració de la fruita és molt bona i estan molt esperançats. Esperen incrementar la producció un 15% i recuperar nivells habituals, ja que l’any passat va baixar de manera important.
El seu mercat principal són països europeus tot i que han començant a comercialitzar el seus vins també al Japó. En les pròximes setmanes, segurament fins a principis d’octubre, continuaran la verema a altres parcel·les amb varietats com callet o syrah.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases