Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
A meitat de campanya, ja s'han presentat més de 342.000 declaracions i d'aquestes un 64% surt a retornar
Aquest 2 de juny comença l’atenció presencial per fer la declaració de la renda. Per accedir-hi, s’ha de demanar cita prèvia. Hi tenen accés, tots els contribuents amb un límit de renda de fins a 80.000 euros, 20.000 més que l’any passat. Enguany, per tant, més contribuents poden optar a les cites presencials.
Quan queda un mes de campanya, més de 342.000 persones ja han presentat la declaració. D’aquestes, a un 64% els ha sortit a tornar i d’aquest, un 75% ja ho han cobrat. Els cobraments es fan el darrer dia de campanya, però enguany hi ha noves formes de pagament per Bizum o amb targeta bancària. La campanya de la renda acaba el 30 de juny, però per ser atès de manera presencial, el darrer dia per demanar cita és el divendres 27 de juny.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució