L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Bones perspectives dels firaires, que asseguren que la gent en té moltes ganes després de la pandèmia
Aquest dijous al matí ha obert portes l’edició número XXIII de la fira Eivissa Medieval. Després de dos anys de pandèmia en què no s’ha pogut celebrar, el mercat torna amb 95 paradetes.
Aquest dijous, per ser el matí, la fira ha estat més tranquil·la, tot i això, moltes turistes i residents han pujat a passejar o dinar. Durant els quatre dies de celebració hi haurà espectacles a càrrec de 20 companyies, de les quals, quatre són locals. Una de les novetats d’enguany és la recreació d’una vila medieval al parc Reina Sofia.
Aquesta tarda, a les 19,00 hores, se celebra l’espectacle inaugural La Ciutat de la Fantasia, al Portal de ses Taules. Hi participaran 10 grups d’animació amb 60 persones. 30 minuts on hi haurà embruixadors, soldats, lluitadors i dracs. L’obra recrea una ciutat amb les portes tancades a causa d’una epidèmia.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues