Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Valent posa música a la darrera pel·lícula de Benito Zambrano i ensenya Antonio Resines a fer de director d'orquestra per a una sèrie
Andreu Riera, Emmanuelle Bleuse i Smerald Spahiu. Amaia Planes i l’Ars Ensemble. Són alguns dels noms que protagonitzen la segona part del Poetic Logbook, el nou treball del compositor algaidí Joan Valent. S’ha començat a enregistrar aquest dilluns horabaixa, a l’estudi Sonoteque de Palma.
A la recerca de la senzillesa. Així viu la seva maduresa musical Joan Valent després d’un any d’introspecció, on tot i les limitacions, no ha aturat de crear.
Precisament en aquest festival presentarà la segona part de Poetic Logbook, que tot just s’ha començat a enregistrar, en un trio de piano, violí i violoncel.
Valent espera poder publicar el disc a finals de maig. Composicions madures, que fugen de la complexitat.
I mentrestant Valent segueix fent màgia amb la música. Treballa en la banda sonora de la darrera pel·lícula de Benito Zambrano i ensenya Antonio Resines a fer de director d’orquestra per a una sèrie. Fent de l’honestedat i la senzillesa, la seva harmonia vital.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
Una explosió causa dos ferits as Coll d’en Rabassa i un altre, alguns danys materials a Platja de Palma
El succés va tenir lloc aquest dijous, després d’una baralla per un robatori