Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

És l'estació més llarga, amb 93 dies i 16 hores fins al 23 de setembre, i amb 5 hores i 30 minuts més de claror que pel solstici d'hivern
/EFE
31L’estiu comença amb calor, però també amb molta pols en suspensió i més niguls. Avui vespre i demà, possibilitat de brusques de fang i qualque tempesta seca: augmenta el risc d’incendi i la probabilitat de rissaga.
De fet, l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) ha activat l’avís groc a Mallorca. L’alerta es mantindrà fins a les 19.00 hores d’aquest dimarts per temperatures màximes que podrien arribar als 37 °C.
A més, aquesta nit s’ha viscut una altra nit tropical a les Illes. A Mallorca, la mínima més alta s’ha registrat a Banyalbufar (25 °C), Lluc (25 °C) i Palma (25 °C).
L’estiu astronòmic és l’estació més llarga, amb 93 dies i 16 hores fins al 23 de setembre. En qüestió de llum solar, avui és el dia més llarg de l’any a l’hemisferi nord. Unes 15 hores de sol en el cas de les Balears, amb petites diferències entre illes i localitats. En general, hi ha entorn de 5 hores i 30 minuts més de claror que pel solstici d’hivern.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions