Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El nou president electe ha enviat un missatge d'unitat
Els resultats de les eleccions als Estats Units han deixat clar que es tracta d’un país dividit. Joe Biden és el president més votat de la història però Trump, tot i les enquestes, finalment ha aconseguit més vots que al 2016 i que cap altre en exercici. En les seves primeres paraules als estatunidencs com a president electe, Biden ha enviat un missatge d’unitat:
“La nostra campanya volia representar i tenir el mateix aspecte que els americans. Ho hem fet. Ara és el moment en què l’administració sigui i actuï com els americans. Per a tots aquells que heu votat el president Trump, entenc la vostra decepció. Jo mateix he perdut diverses vegades… però ara donem-nos els uns als altres una oportunitat… Ha arribat el moment de posar fi a la retòrica violenta.”
Kamala Harris serà la primera dona i persona no blanca a convertir-se en vicepresidenta. Anit va recordar la lluita feta per les generacions de dones que l’han prececedit:
“La determinació i força de la seva visió d’allò que és possible sense la càrrega del que ha estat. I jo estic aquí gràcies a elles. I com defineix el caràcter de Joe, que hagi tengut l’audàcia de rompre amb una de les grans barreres que existeixen al nostre país i hagi triat una dona com a vicepresidenta…. pot ser sigui la primera dona a ocupar aquest despatx, però no en seré la darrera.”
Harris ha recalcat que, en aquestes eleccions, la democràcia en si mateixa estava en joc. Ara, la feina que tenen per endavant és ben difícil, en una situació de crisi sense precedents.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat