Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Fins al 31 d'octubre, diumenges i festius inclosos, serà obligatori el pagament en totes les zones blaves de l'Illa
De dilluns a diumenge, sense excepcions, de 9 del matí a 9 de la nit. És el nou horari d’estiu en la zona blava de Formentera. 1,20 euros per hora, hauran de pagar els vehicles no bonificats, i gratuït per als residents, encara que hauran de renovar el tiquet cada dia, presencialment, als parquímetres.
Els residents consideren que amb l’arribada de l’estiu, no hi ha places d’aparcament suficients per a tots els vehicles que circulen per l’illa, queixa que també comparteixen els establiments de localitats com Sant Francesc, on el volum circulatori augmenta considerablement a l’estiu.
L’horari d’estiu de les zones d’aparcament regulat estarà en vigor fins a l’últim dia d’octubre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat