L'homenatge al novel·lista sicilià Andrea Camilleri ha donat al sus al Festival de novel·la negra de Palma
La Taula Rodona en homenatge al novel·lista sicilià Andrea Camilleri ha donat el sus a l’onzena edició del Festival de novel·la negra de Palma. Com cada any, les presentacions de llibres, les converses literàries i les projeccions audiovisuals ompliran el calendari del mes de febrer.
El país convidat d’enguany és Itàlia. Les obres de Camilleri centraran el cicle del Febrer Negre. I les projeccions cinematogràfiques també seran italianes. Per tal d’apropar aquest gènere als més joves, el Festival s’acosta als instituts, enguany s’hi suma per primer any, l’IES Son Pacs.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"
Continua ingressat a Son Espases, estable, i serà traslladat a planta
Els dos partits mantenen oberta la marca a altres forces polítiques i asseguren que estan en perill per mor de la inacció dels partits d'àmbit estatal i pel que qualifiquen d'allau migratòria