Incendi a una casa de Porto Cristo amb una dona i una nina afectades
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Amb motiu de l'any Salvà s'han programat cicles de lectura, concerts, exposicions i tallers escolars, entre d'altres activitats
Formada en l’ambient de culte de la Reinaxença mallorquina, Maria Antònia Salvà es va desenvolupar com a poeta amb Miquel Costa i Llobera com a mestre, i la seva obra es contextualitza en l’ambient rural de Llucmajor, on va viure quasi tota la seva vida. Relacionada d’una manera inherent amb l’Escola Mallorquina, Salvà va destacar no només com a poeta observadora de la natura, sinó que també com a traductora, però sobretot com una gran lluitadora avançada al seu temps.
Avui, 150 anys després del seu naixement s’ençata l’Any Salvà. Una fita per a la qual s’han programat tot tipus d’activitats com ara cicles de lectura a biblioteques de tot Mallorca, tallers escolars, concerts i exposicions com la que s’inaugurarà el pròxim 26 de novembre a Llucmajor. Podeu consultar totes les activitats al web del Consell de Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals