Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Col·laboració entre la UIB, l'Hospital d'Inca i l'associació La Nostra Veu
Aquest dilluns comença el programa amb el que els estudiants de Filologia Catalana de la UIB editaran un llibre sobre somnis amb la col·laboració de persones amb algun problema de salut mental.
Literatura i ciència es donaran la mà. No serà el primer cop; tant l’art com la narrativa sempre han format part d’aquest tipus de teràpies.
I ja no només perquè sigui una teràpia per a la salut mental. Aquí el que preval és donar visibilitat a aquestes malalties. Tan agreujades arran de la pandèmia. Segons els experts, aquestes iniciatives ara són més necessàries que mai. No hem d’oblidar que una de cada quatre persones tendrà en algun moment un trastorn de salut mental.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari