Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Anit centenars de persones envoltaren l'estació de Sants de Barcelona en una nova convocatòria dels CDR
A Catalunya, avui ha començat una vaga universitària indefinida convocada pel “Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans” com a protesta contra la sentència del Procés.
S’han produit alguns incidents en el campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra, quan un grup d’estudiants que no volia secundar la vaga ha intentat entrar al recinte.
Anit centenars de persones envoltaren l’estació de Sants de Barcelona en una nova convocatòria dels CDR per fer visible el rebuig a la resolució del Suprem. Els Mossos d’Esquadra crearen un cordó de seguretat per poder fer passar, un per un, els viatgers amb bitllets.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania