Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Anit centenars de persones envoltaren l'estació de Sants de Barcelona en una nova convocatòria dels CDR
A Catalunya, avui ha començat una vaga universitària indefinida convocada pel “Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans” com a protesta contra la sentència del Procés.
S’han produit alguns incidents en el campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra, quan un grup d’estudiants que no volia secundar la vaga ha intentat entrar al recinte.
Anit centenars de persones envoltaren l’estació de Sants de Barcelona en una nova convocatòria dels CDR per fer visible el rebuig a la resolució del Suprem. Els Mossos d’Esquadra crearen un cordó de seguretat per poder fer passar, un per un, els viatgers amb bitllets.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix