Els guardonats dels premis Ciutat de Palma
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
El sector creu que la manca inicial de taxistes que s'ha donat en determinats municipis no interferirà en la seva posada en marxa
Les llicències estacionals de taxi han començat a funcionar aquest diumenge a diferents punts d’Eivissa.
El sector creu que la manca inicial de taxistes que s’ha donat en determinats municipis no interferirà en la posada en marxa de les llicències estacionals. S’han registrat poques renúncies, que s’han cobert amb peticions en reserva.
A Sant Josep s’han aprovat permisos provisionals per pal·liar la manca de conductors, i l’elevat el nombre de llicències temporals a 150 en un torn de maig a octubre.
Mentrestant, Sant Antoni compta amb 80 taxis estacionals i Santa Eulària, amb 64. En aquests municipis han optat per dos torns amb la meitat de la flota en cada un d’ells, repartits de maig a setembre i de juny a octubre. Un sistema de torns que també segueix Vila amb 147 llicències estacionals.
La previsió general: un estiu amb un servei igual i superior al d’abans de la pandèmia.
S'han entregat al teatre Principal en una gala retransmesa en directe al YouTube d'IB3
Considerat el gran impulsor de la música a l'illa en aquest segle, va finar fa una setmana a causa d'una malaltia greu i inesperada
En aquest temps ha aconseguit ampliar el nombre de persones que en formen part i atraure a la banda músics cada vegada més joves
La Federació Balear de Caça col·labora, un any més, en la campanya d'erradicació de bosses